Sunday 5 November 2017

Najlepsze gry strategiczne


Czy możesz polecić dobrą grę strategiczną handlu 16 sierpnia 2009, 03:22 Poszukuję gry, w którą mogę grać od dłuższego czasu i naprawdę jestem zajęty przez wieki. Gram w Medieval 2 bardzo często, ponieważ lubię budować swoje osiedla i handlować, ale robi się nudny z powodu monotonii na mapie, przyjmowania tej osady, a potem tej osady, dopóki nie wygrasz. Widziałem tę grę o nazwie East India Company, która wyglądała interesująco, ale jedna czy dwie mierne recenzje wystarczyły, żeby mnie zniechęcić. Chyba coś takiego, handlowanie commodotami i podobne rzeczy. Byłoby dobrze, gdyby doszło do walki, ale nie musisz ciągle walczyć, a to nie wszystkie wykresy, wykresy i liczby. Czy ktokolwiek byłby w stanie zalecić coś takiego, że jestem bardziej w science-fiction, ale ustawienie nie ma znaczenia, o ile jest to dobra gra. I mam dość stary komputer (to było chropowate, gdy pojawił się Oblivion, ale nie zaktualizowano go od tego czasu). Uprzejmie dziękuję. Matematyka i dziewczyny są trudne. Data dołączenia: Apr 2009 Lokalizacja: Auckland, Nowa Zelandia Posty: 526 16 sierpnia 2009, 03:34 Starflight I i II może - Deweloper gry The Wizards Grave Android. Wątek dyskusji: rpgwatchforumsshowthread. phpt22520 Data dołączenia: paź 2006 Lokalizacja: The Uncanny Valley Posty: 3,607 Sierpień 16th, 2009, 05:42 Może Patrician 3 to pomysł. Lub jego nieco bardziej dostępny brat piracki Port Royal 2. Oba powinny być tanie. Ostatnio edytowane przez Gorath 16 sierpnia 2009 o 06:52. Moderator RPGWatch Team Original Sin 1 2 Dawca Zarejestrowany: sierpień 2006 Posty: 7809 16 sierpnia 2009, 17:53 X2. Prawdopodobnie X3, ale ja osobiście nie grałem jeszcze tego. Z ograniczeniami sprzętowymi możesz mimo wszystko chcieć trzymać się X2. To świetna gra, która pozwala ci robić cokolwiek chcesz. Niektórzy grają w nią do latania bojowego, niektórzy grają w tę fabułę (którą możesz zignorować, jeśli chcesz, a nawet mówi ci, abyś zignorował ją przez chwilę w pewnym momencie historii), ale większość gra na buduj imperia ekonomiczne. Jest nieco bardziej obciążający procesor, ponieważ twoja gospodarka staje się większa. W moim starym systemie (Athlon XP 1700 z 1G pamięci RAM) zaczęło się jąkać po tym, jak odkryłem większość mapy i miałem 50 statków dookoła (w skryptach, nie musiałem ręcznie kontrolować wszystkich). Nigdy nie miałem ani jednego yipa na moim urządzeniu do robienia notatek (dwuletniego Dell), gdy grałem. - Przepraszam. W tej ostrydze nie ma perły mądrości. Dallas Cowboys: Punt. Wprowadź szkic. Detroit Red Wings: Dylan Larkin, najszybsza All-Star EVAH Data przyłączenia: październik 2006 Lokalizacja: Indiana, USA Posty: 12 432 Sierpień 16th, 2009, 18:03 Seria Patrician jest całkiem niezła, z niezbyt licznymi prawdziwymi wykresami i innymi rzeczami, ale jeśli zwracasz uwagę na szczegóły, które stają się łatwiejsze. Patrician III ma pewne irytujące błędy, ale gdy już się dowiesz, które one są, po prostu nie rób tych misji i po drodze. Kolejną grą, w którą grałem, był Kupiec II, który był zajęty przez wieki i ma mnóstwo rzeczy do zrobienia. Grafika jest jednak gówniana dla dzisiejszych standardów. Naprawdę podobała mi się gra. Dużo łatwiejsze jest czytanie podręcznika hellip Guardian of Nonsense RPGWatch Donor Original Sin Donor Data przyłączenia: listopad 2006 Lokalizacja: London, United Kingdom Posty: 4 843 16 sierpnia 2009, 18:40 I sekundę X2. Bardzo się tego uzależniłem, budując imperium handlowe i produkcyjne. Jednak nigdy nie dostałem się do X3 z różnych powodów. (Możesz bezpiecznie zignorować tę historię, jej głupia i bardzo krótka.) RPGCodex Little BRO Data dołączenia: październik 2006 Posty: 8,540 16 sierpnia 2009, 19:30 Space Rangers 2. Najlepsza gra walki o strategię i strategię od dłuższego czasu. - Pomimo całej mojej wściekłości. Nadal jestem tylko szczurem w klatce. Data dołączenia: luty 2007 Miejsce: Taiwan Posty: 5 408 16 sierpnia 2009, 20:07 Wysłane przez skavenhorde Space Rangers 2. Najlepsza gra strategiczna w handlu i strategii od dłuższego czasu. Dowolna gra Anno. anno. uk. ubipc Myślę, że wciąż głosuję na X2, ale grałem obie te rzeczy i są to doskonałe rekomendacje. - Przepraszam. W tej ostrydze nie ma perły mądrości. Dallas Cowboys: Punt. Wprowadź szkic. Detroit Red Wings: Dylan Larkin, najszybsza All-Star EVAH Data przyłączenia: październik 2006 Lokalizacja: Indiana, USA Posty: 12 432 16 sierpnia 2009, 20:28 Muszę sprawdzić X2. Nigdy wcześniej nie zwróciłem na to uwagi, ale wydaje mi się, że wielu ludzi to lubi. Jeśli chodzi o Anno, myślę, że mam podziękować Mike za wprowadzenie mnie do tej gry. W kilku wątkach tutaj polecił i powiedział coś o tym, żeby uzależnić swoje dzieci. A może to ty, nie pamiętam, kto to był. W każdym razie jest to z pewnością fajna gra handlowa. - Pomimo całej mojej wściekłości. Nadal jestem tylko szczurem w klatce. Data dołączenia: Feb 2007 Miejsce: Taiwan Posty: 5,408 Sierpień 16th, 2009, 20:56 Mike i jeszcze jeden członek przywiązali mnie do 1701AD. Prawdopodobnie też cię dostali. - Przepraszam. W tej ostrydze nie ma perły mądrości. Dallas Cowboys: Punt. Wprowadź szkic. Detroit Red Wings: Dylan Larkin, najszybsza All-Star EVAH Data dołączenia: październik 2006 Lokalizacja: Indiana, USA Posty: 12,432 17 sierpnia 2009, 00:14 Jeśli spodobał Ci się Anno 1701, nowy 1404 nie jest niczym lepszym. Wydaje się, że przyjmuje się, że jest jeszcze lepsza. Moderator RPGWatch Team Original Sin 1 2 Dawca Zarejestrowany Data: sierpień 2006 Posty: 7809 17 sierpnia 2009, 23:25 Wysłany wcześniej przez skavenhorde Muszę sprawdzić X2. Nigdy wcześniej nie zwróciłem na to uwagi, ale wydaje mi się, że wielu ludzi to lubi. Przygotuj się na to, by mieć na to dużo czasu. Original Sin Donor Data dołączenia: październik 2006 Lokalizacja: Florida, US Posty: 22 169, 17 sierpnia 2009, 23:44 Napędzany Gorath Jeśli podobał Ci się Anno 1701, nowy 1404 nie jest niczym lepszym. Wydaje się, że przyjmuje się, że jest jeszcze lepsza. Zgadzam się - nie zrujnować mojej nadchodzącej recenzji dyskusji w VGBlogger, gdzie patrzę na wersje PC amp DS i Matt robi hellipę w wersji Wii, ale zdecydowanie kocham Anno 1404 nawet lepiej niż Anno 1701 i myślę, że mogę winić Goratha za wciągnięcie mnie w Anno na pierwszym miejscu lubię też Tradewinds 2, który gram na iPhonie, ale jest starszą grą na PC. Data dołączenia: Październik 2006 Miejsce: Corning, NY USA Posty: 13 552 18 sierpnia 2009, 01:12 Zaprosiłem cię do gry w Anno. Moderator RPGWatch Team Original Sin 1 2 Dawca Zarejestrowany: sierpień 2006 Posty: 7809 18 sierpnia 2009, 21:18 Grałem tylko pierwszy ANNO, myślę, że jego 160x hellip nigdy nie dostaję za dużo gier piaskownicy, ale nie tak dużo oznacza dla mnie, że lubiłem grać przez co najmniej miesiąc lub dwa przez 3-4 godziny dziennie. Prawdopodobnie dostanę najnowszą po skończeniu GIII i odgrywam wszystkie inne gry, które wciąż muszę dokończyć Guardian of Nonsense RPGWatch Donor Original Sin Donor Data dołączenia: listopad 2006 Lokalizacja: London, United Kingdom Posty: 4 843 18 sierpnia 2009, 21 : 37 JDR13, napisany przeze mnie, Bądź przygotowany na to, by mieć na to dużo czasu. Jest to zlew czasu rzeczywistego, jak mówi JDR, ale jestem pewien, że ci się spodoba. Ostrzegamy cię tylko, że interfejs poleceń (w szczególności menu) to prawdziwy ból w tyłku, dopóki się do tego nie przyzwyczaisz. Po kilku godzinach grania, zapamiętasz klawisze i nie zwracasz uwagi na interfejs, ale dotarcie do tego momentu wymaga trochę cierpliwości. - Przepraszam. W tej ostrydze nie ma perły mądrości. Dallas Cowboys: Punt. Wprowadź szkic. Detroit Red Wings: Dylan Larkin, najszybsza All-Star EVAH Data przyłączenia: październik 2006 Lokalizacja: Indiana, USA Posty: 12,432 18 sierpnia 2009, 21:40 To. Wczesna gra jest również dość bolesna w inny sposób - będziesz wykonywać wiele żmudnych, mało wydajnych i nieco ryzykownych przewozów, dopóki nie zdobędziesz statku zdolnego do ciągnięcia ciężkiego ładunku lub wyłączania i przechwytywania niektórych z najczęstszych smaków pirata. Od tego momentu jest świetna zabawa. RPGCodex Little BRO Data dołączenia: październik 2006 Posty: 8,540 18 sierpnia 2009, 22:17 Chociaż płacisz cenę za taktykę, stwierdzam, że pozbycie się Expressu z misji 2 przed odesłaniem daje trochę kapitału zalążkowego do zrobienia to wczesne zamieszanie wokół znacznie mniej bolesne. - Przepraszam. W tej ostrydze nie ma perły mądrości. Dallas Cowboys: Punt. Wprowadź szkic. Detroit Red Wings: Dylan Larkin, najszybszy All-Star EVAH Data przyłączenia: październik 2006 Lokalizacja: Indiana, USA Posty: 12.432 19 sierpnia 2009, 04:31 Dziękuję wszystkim. Zdecydowanie wypróbuję X2. Niestety nie mam w tej chwili joysticka. Ten, który chcę (Saitek Aviator Xbox 360 i kompatybilny z PC) nie jest dostępny tutaj, więc muszę poczekać kilka tygodni. Ale potrzebuję teraz czegoś do grania. Ale odkąd Ill mają (ostatecznie) nowy spekulant, nowy joystick też szuka dobrych gier na symulatorach lotów, więc zachęcamy do ich rekomendacji, jeśli ktoś ma na ciebie ochotę. Matematyka i dziewczyny są trudne. Data dołączenia: Apr 2009 Lokalizacja: Auckland, Nowa Zelandia Posty: 526 19 sierpnia 2009, 04:32 Napisał Prime Junta That. Wczesna gra jest również dość bolesna w inny sposób - będziesz wykonywać wiele żmudnych, mało wydajnych i nieco ryzykownych przewozów, dopóki nie zdobędziesz statku zdolnego do ciągnięcia ciężkiego ładunku lub wyłączania i przechwytywania niektórych z najczęstszych smaków pirata. Od tego momentu jest świetna zabawa. Lubię gry, które sprawiają, że pracujesz. Ale prawdopodobnie potrzebuję wskazówek, jak zacząć. Matematyka i dziewczyny są trudne. Data dołączenia: Apr 2009 Lokalizacja: Auckland, Nowa Zelandia Posty: 526 RPGWatch Forums raquo Gry raquo Ogólne Non-RPG raquo Czy możesz polecić dobrą strategię gry handlowej Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz zamieszczać odpowiedzi Nie możesz przesyłać załączników Możesz nie edytuj swoich wpisów Wszystkie czasy to GMT 2. Teraz jest 02:52. Top 30 najlepszych gier strategicznych na PC Gry strategiczne, niezależnie od tego, czy są turowe, czy w czasie rzeczywistym, zajmują wyjątkową niszę w grach. Oto 25 najlepszych gier strategicznych na PC. Niezależnie od tego, czy są to turowe, czy w czasie rzeczywistym, gry strategiczne zajmują wyjątkową niszę w grach. Podczas gdy nie zawsze jest dreszcz emocji, często uzyskuje się głęboką satysfakcję z przechytrzeń innych graczy, a szczególnie AI. Oto niektóre z najbardziej ulubionych tytułów w ostatnich latach, w żadnej określonej kolejności. Gry strategiczne są domeną gier na komputery PC, ale nie wynikają z porozumień o wyłączności między twórcami gier a producentami konsol, ale po prostu dlatego, że komputery PC oferują niezakłócone sterowanie za pomocą klawiatury i myszy, które pozwala graczom na szerszą kontrolę nad ich grami. W grach strategicznych interfejs użytkownika wymaga mniej lub więcej interakcji typu "wskaż i kliknij", które kontrolerzy mają trudności z zapewnieniem. Tylko kilka gier zostało zaprojektowanych z obsługą kontrolera. Na tej liście przyjrzymy się 25 najlepszym strategiom, które przetrwają próbę czasu. Niektóre gry, takie jak Dune 2, don8217t naprawdę dobrze radzą sobie z nowszymi tytułami, więc nie uwzględniliśmy ich. Znajdziecie tu jednak kilka klasycznych tytułów, tylko dlatego, że są one nadal tak samo grywalne, jak kiedyś, gdy zostały wydane po raz pierwszy. Należy pamiętać, że Civilization VI8217 wychodzi również w tym roku. Spodziewam się więc zaktualizować tę listę, jeśli będzie dobrze (i prawdopodobnie tak będzie). 30 Battlefleet Gothic: Armada Battlefleet Gothic: Armada to gra strategiczna czasu rzeczywistego osadzona w uniwersum Warhammera 40 000, gdzie zło czai się w każdym zakątku galaktyki, a obce rasy robią prawie wszystko, aby spróbować się pozabijać. Ta gra jest hołdem dla jej materiału źródłowego i przetestuje nawet najbardziej wyjątkowych admirałów. 29 Factorio Factorio to gra, w której budujesz, zarządzasz i organizujesz zautomatyzowane fabryki w nieskończonym świecie 2D. Fabryki, które budujesz, mają rosnącą złożoność, wymagają większych i zróżnicowanych zasobów, aby stworzyć równie zróżnicowany zestaw przedmiotów. Te przedmioty z kolei pozwalają produkować jeszcze więcej rzeczy. Gracze są zaproszeni do wykorzystania swojej wyobraźni do projektowania własnych fabryk, łącząc proste elementy w złożone struktury i chroniąc je przed potworami, które chcą je zniszczyć. 28 Grey Goo Opracowany przez Petroglypha, twórców Command amp Conquer, Gray Goo jest powrotem do formy. W grze gracze walczą o przetrwanie na planetarnej oazie, dowodząc jedną z trzech frakcji: ludzi zorientowanych na obronę, wszechstronną Beta lub wszystkie konsumujące Goo. Gra oferuje niezliczoną ilość stylów gry, w tym umiejętność żółwia, oferując graczom możliwość konstruowania nieprzeniknionych ścian, dominują nad strategicznymi przeciwnikami, stają się Goo i pokonują przeciwników. 27 Homeworld: Deserts of Kharak Planeta umiera, a pradawny, opuszczony statek kosmiczny jest waszym narodem tylko nadzieją na przetrwanie. W tym wstępie do międzygwiezdnej serii kosmicznych gier strategicznych wcielasz się w rolę naukowca prowadzącego wyprawę w surowe i bezlitosne pustynie Kharaku, by odzyskać dawny artefakt, który stanie się zbawieniem twojego ludu. 26 8-bitowych Aries 8-bitowych armii oferuje rozgrywkę, która została przywrócona do świetności RTS, przy jednoczesnym zachowaniu niektórych nowoczesnych udogodnień, które od tamtej pory zdobyliśmy. Szybka, lekka i łatwa do nauczenia. Ze stylem przypominającym woksel przypominającym mobilny przebój Hipster Whales Crossy Road (nie tak naprawdę 8-bitowy), wydaje się być bardziej perwersyjną wersją Command amp Conquer, którą kilku kluczowych pracowników w Petroglyph pracowało w nieistniejącym już Westwood Studios. 25 Crusader Kings II Stworzony przez mistrzów wielkich gier strategicznych, Paradox Interactive, Crusader Kings II bada jeden z okresów definiujących w historii świata. Średniowieczna historia zostaje przywrócona do życia, gdy gracze wcielają się w rolę regenta w jednym z wielu dynastii i rodzin rządzących i wyruszają, by wyrzeźbić imperium z ruin Mrocznych Wieków. 24 Sid Meier8217s Civilization: Beyond Earth Beyond Earth to fantastyczna opowieść o sprawdzonej formule Civilization w turowych grach strategicznych. W ramach ekspedycji, aby znaleźć dom poza przeludnioną Ziemią, gracze muszą poprowadzić swoich ludzi do nowej granicy, odkrywać i kolonizować obcą planetę i tworzyć nową cywilizację w kosmosie. 23 Endless Space Umieszczony w Endless Universe, w którym rozgrywa się także Endless Legend, Endless Space to turowa gra strategiczna 4X, w której gracze wcielają się w jedną z wielu kosmicznych cywilizacji. Możesz kontrolować każdy aspekt swojej cywilizacji, dążąc do galaktycznego panowania. 22 Sorcerer King Sorcerer King to fantasy strategiczny tytuł turowy w stylu gier 4X, takich jak klasyczny Master of Magic. W grze gracze muszą zbudować królestwo i podnieść siłę wystarczająco potężną, aby rzucić wyzwanie tytułowemu Czarnoksiężnikowi. Jest to gra, w której złemu facetowi już udało się wygrać, a także resztkom i ocalałym z jego ataku, aby wszystko naprawić. Musisz to zrobić, zanim spełni on swój plan stania się bogiem i niszczy odłamki Żywiołów, od których zależy magia świata. 21 Stellaris Stellaris to Paradox Interactive i Paradox Development Studios - nowa gra 4X w kosmosie. Najbardziej znani ze swojej pracy na portalach Europa Universalis i Hearts of Iron, twórcy Stellaris sięgają ostatecznej granicy w tytule strategii w czasie rzeczywistym (z przerwami). Gracze rozpoczną cywilizację własnego stworzenia w losowo wygenerowanym wszechświecie, odkrywając nowe światy, napotykając kosmitów i stojąc przed wyzwaniami prowadzenia międzygalaktycznej cywilizacji przepełnionej wojną, dyplomacją i wszystkim innym. 20 Homeworld Remastered Homeworld Remastered Collection to kolekcja Homeworld i Homeworld 2, dwóch najlepszych gier kosmicznych RTS, jakie kiedykolwiek stworzono. Zremasterowane dzięki nowym efektom wizualnym i ulepszeniom rozgrywki, obie gry zostały zaprojektowane tak, aby działać płynnie na nowoczesnych systemach i w pełni wykorzystywać wszystko, co ma do zaoferowania nowy sprzęt. Te klasyczne tytuły oferują ponadczasową rozgrywkę i na pewno przetrwają próbę czasu. 19 Endless Legend Endless Legend to gra strategiczna oparta na obrotach 4X od twórców Endless Space i Dungeon of the Endless. Gra jest kontynuacją fantasy do Endless Space zastępując surrealistyczne piękno taktycznie znaczącej próżni z żywymi, wypełnionymi terenem sześciokątami. W grze Endless Legend gracze kontrolują każdy aspekt swojej cywilizacji, walcząc o ocalenie swojej ojczyzny Aurigi. Przeczytaj naszą recenzję tego tytułu tutaj. 18 Galactic Civilizations 3 Opracowany przez Stardock Entertainment, Galactic Civilizations 3 to 4X kosmiczna gra strategiczna i najnowsza odsłona jednej z najlepiej ocenianych serii strategii wszechczasów. Gra rzuca wyzwanie graczom, by zbudowali imperium, które dominuje w galaktyce poprzez podbój, dyplomację, kulturową hegemonię lub badania naukowe. Gwiazdy są do kontrolowania. 17 Age of Wonders 3 Opracowany przez twórców Overlord, Triumph Studios, Age of Wonders 3 to trzecia gra z serii turowych gier strategicznych Age of Wonders. Gra wraca do klasycznego strategicznego turowania z overworldem mapę, a także system walki podobny do Final Fantasy Tactics. Gracze mogą brać udział w dwóch osobnych kampaniach, w których rywalizują ze sobą rywalizujące frakcje, w nadrzędnej narracji łączącej obie kampanie. Gracze mogą również grać w trybie darmowym, co jest bardzo podobne do Civilization, ponieważ tam jest zabawa. 16 Europa Universalis 4 Gra wojenna żyje na platformie PC i nie ma innej, a nadchodząca Europa Universalis jest większa i bardziej ekspansywna niż jakakolwiek inna gra wojenna. Cały czas trwania gry rozciąga się między połową XV wieku a końcem XVIII wieku, zawierając każdy szczegół, o którym kiedykolwiek mieliście okazję wiedzieć o generałach, politykach, szlachcie i członkach rodziny królewskiej wszystkich narodów europejskich w tym czasie. Podobnie jak jego poprzednicy, w grze chodzi o politykę i wojnę na wielką skalę. 15 Total War: Rome 2 Wygląda na to, że The Creative Assemblys, wielokrotnie nagradzana seria Total War, utknęła teraz w cyklu dnia świstaka. Wszystko kończy się na Imperium, ostatniej epoce, która opisywała rodzaj wojny w jednostkach masowych, którą seria tak dobrze sobie radzi i wraca na początek, z powrotem do ery Shoguna. Potem jest inny Rzym. Tym razem do rzymskiej części cyklu. Po raz drugi Total War dochodzi do czasów, kiedy legioniści starli się z barbarzyńcami, a tym razem sprawy nie będą piękne. 14 Company of Heroes 2 Oparta na doświadczeniu Relics z Dawn of War, gra strategiczna czasu wojny z czasów II wojny światowej Company of Heroes była powszechnie uważana za najlepszą zabawkową grę żołnierzową, kiedy osiągnęła zarówno sukces komercyjny, jak i uznanie krytyków w 2006 roku. następnie firma Company of Heroes otrzymała kilka nowych wpisów w formie zarówno zwykłych, jak i niezależnych paczek rozszerzeń, ale bez prawdziwej kontynuacji. Do teraz. Po wydaniu THQ wydanego w zeszłym roku prawa do franczyzy przeszły na SEGA, która opublikuje skoncentrowaną na Wschodzie firmę Company of Heroes 2 jeszcze w tym miesiącu. Obejrzyj zwiastun 13 Total War: Shogun 2 Shogun 2 przywraca serie Total War do korzeni. W feudalnej Japonii gracze wcielają się w role jednego z wielu Daimyo walczących o tytuł Szoguna, który bierze na pole bitwy i podporządkowuje sąsiadom. Gracze muszą także walczyć ze wzrostem chrześcijaństwa w Japonii i wpływem obcych mocarstw, które zagrażają nie tylko zdobyciu kraju, ale także jego kulturze. To zależy od graczy, którzy decydują o tym, jak historia się rozwija, podejmując decyzje zarówno na polu, jak i na planszy. 12 Civilization 5 Civilization 5 to najlepsza gra z serii Civilization, ale jest to najnowsza i prawdopodobnie ta z najlepszą walką dzięki zastosowaniu sześciokątnej planszy. Gra jest jeszcze bardziej udoskonalona dzięki pakietom rozszerzeń, które nie poprawiają gry w fundamentalny sposób od kultury i religii po dyplomację. Jeśli poszukujesz dobroci w najnowszej Cywilizacji, musisz ustawić poziom trudności gry8217 na najniższy poziom, ponieważ jest to najłatwiejsza gra. Bez względu na jakiekolwiek niedociągnięcia, jakie mogą mieć z fanami serialu, Civilization 5 jest zdecydowanie jedną z najlepszych gier strategicznych. 11 XCOM: Enemy Unknown XCOM: Enemy Unknown to godny następca turowej serii gier strategicznych Microproseclassics sprzed prawie dwóch dekad. Ożywiony przez twórcę Cywilizacji Firaxisa, nowy XCOM upraszcza wszystko, co sprawiło, że oryginalny tytuł jest trochę irytujący i poprawia wszystkie jego najlepsze cechy w nowoczesnej, turowej grze strategicznej, podobnej do żadnej innej. Popularność i sukces gry to dowód na siłę turowych gier strategicznych, które przetrwały próbę czasu, mimo że zostały zadeklarowane milion razy. 10 Starcraft Ta klasyczna gra strategiczna czasu rzeczywistego, wydana w 1998 roku, jest nadal jedną z najpopularniejszych wersji wszechczasów. Trzy gatunki rzucają je w 26 wieku, aby uzyskać kontrolę nad odległym kawałkiem Drogi Mlecznej. Terranie to ludzie, którzy zostali wygnani z Ziemi. Inny humanoidalny gatunek, Protossi, którzy są dość zaawansowani i posiadają różne zdolności parapsychiczne, starają się zachować swoją kulturę przed insektoidalnymi Zergami, którzy są skłonni do asymilacji wszystkich innych. Starcraft jest w dużej mierze grą, która zrewolucjonizowała rozgrywkę strategiczną w czasie rzeczywistym, a także dostarcza głęboko wciągającą fabułę. Wciąż jest kwitnąca społeczność profesjonalnych zawodników, szczególnie w Azji, wraz z sponsorami i wydarzeniami transmitowanymi przez telewizję. Zerg Rush 9 Warhammer 40,000: Dawn of War II Ten tytuł, sequel i wyraźna poprawa do pierwszego Dawn of War jest wyjątkowy, ponieważ opcja multiplayer obejmuje kooperację, w przeciwieństwie do pitting graczy przeciwko sobie. Kampanie, w przeciwieństwie do tych, które można znaleźć w poprzedniej grze, są nieliniowe i nie mają podstawowych elementów budynku. Jednostki muszą być wybierane przed istotami misyjnymi, a żadne nowe jednostki nie są wydawane, gdy są realizowane. Gracze mają do czynienia z decyzjami dotyczącymi misji i miejsc wybranych do walki, a konsekwencje są oparte na tych wyborach. Nawet po dokonaniu wyboru misje mogą mieć wiele celów, które wzajemnie się wykluczają w zależności od dalszego rozwijania wydarzeń. Ta gra może być atrakcyjna dla tych, którzy zwykle preferują gry RPG, ponieważ gracze mogą awansować, a niektóre jednostki mogą być wyposażone w zbrukowaną broń i zbroję. Jest to dobra gra crossover dla zagorzałych fanów RPG, którzy są zainteresowani doświadczeniem gry strategicznej bez zupełnie obcych elementów. 8 Świat w konflikcie Wiele gier strategicznych rozgrywa się albo w odległej przeszłości, albo w przyszłości, ale tytuł ten, wydany w 2007 roku, jest osadzony w czasach współczesnych, w czasie rozpadu Związku Radzieckiego, ale spekuluje, co by się stało, gdyby radzieckie siły próbowały pozostać przy władzy poprzez agresywne działania. W tej grze nie ma zbierania zasobów ani budowania bazy, ale raczej jednostki zbrojenia kupowane są z określoną ilością punktów w grze i spadły na pole bitwy. Kiedy jednostki są martwe, punkty stopniowo wracają do salda gracza8217, dzięki czemu można zdobyć nowe jednostki. W grach wieloosobowych gracze wybierają określoną rolę spośród czterech wstępnie ustalonych ról: Lotnictwo, Pancerz, Piechota i Wsparcie. Mają różne zdolności, takie jak niezwykle skuteczne długie ataki dystansowe i zdolność do łatwego ukrywania się, ale zwykle są zrównoważone słabością, jak bycie podatnym na atak na otwartym terenie, lub są bezużyteczne w krótkich dystansach. Gracze będą cieszyć się małym interfejsem użytkownika, ponieważ zapewnia on bardziej otwarty widok pola bitwy i możliwość efektywniejszego zarządzania poszczególnymi jednostkami. 7 Civilization IV Podobnie jak inne tytuły z tej serii, Civilization IV to turowa gra, w której gracz przejmuje rolę lidera imperium, które musi być zbudowane od podstaw z jednego miasta, zbudowanego przez osadnika w 4000 PRZED CHRYSTUSEM Gdy budynek się rozszerza, zmieniają się opcje infrastruktury, fortyfikacji i szkolenia wojskowego, nauki o sztuce, religii i wszystkich innych imperiów. Zbuduj 8220wonders8221 wokół imperium i doświadcz narodzin postaci historycznych, które mogą wzmocnić różne aspekty miast w imperium. Ta gra, podobnie jak wiele turowych gier strategicznych, może czuć się wolna przez kilka pierwszych tur, ale rzeczy stają się interesujące, gdy nawiązuje się kontakt z sąsiednimi kulturami, a potencjał handlu, pomocy i wojny powstaje. Bonus: Leonard Nimoy gratuluje ci nadgodzin, kiedy osiągasz nową technologię lub osiągasz kamień milowy w swoim imperium. 6 Rise of Nations Ta gra oferuje ideę rozszerzenia terytorium podobnie jak Civilization IV, ale wykorzystuje tryb rozgrywki w czasie rzeczywistym. Terytorium rozszerza się, budując więcej miast i fortów w granicach, co otwiera więcej opcji w drzewie technologicznym, poprzez które są wybierane opcje w celu dostosowania terytorium. Miasta wspierają jednostki obywatelskie, które można przypisać do określonych zadań, ale zawsze będą szukać zadań do wykonania, gdy nie będą działały, jeśli nie zostaną przypisane do konkretnych zadań. Rise of Nations określa sześć różnych zasobów, żywności, drewna, metalu, ropy naftowej, bogactwa i wiedzy, które są wykorzystywane do tworzenia budynków, jednostek i badań technologicznych. Każdy naród w grze można odtworzyć w dowolnym momencie historii, niezależnie od faktycznego historycznego kalendarza tego narodu, ale zasoby stają się dostępne tylko w tym wieku, w którym zostały pierwotnie wykorzystane. Utrzymywanie równowagi między siłami ofensywnymi i defensywnymi jest kluczowe dla udanej rozgrywki, podobnie jak stan gospodarki. Rise of Nations jest zarówno satysfakcjonujący, jak i frustrujący na zmianę, ale zawsze bardzo uzależniający. 5 Starcraft II: Wings of Liberty Ta długo oczekiwana kontynuacja oryginalnego Starcrafta zyskała miejsce na tej liście. Ostatecznie wydana w lipcu 2017 roku historia pojawia się cztery lata po wydarzeniach z oryginalnego Starcrafta i podąża za grupą powstańczą próbującą przedrzeć się przez Dominium Terran. Nieliniowa rozgrywka w odniesieniu do kampanii sprawia, że ​​gra jest interesująca i stanowi niewielkie odejście od oryginału. Jednak kolejność kampanii nie przerwie narracji. Jednostki pozostają w dużej mierze takie same, a niektóre dodatkowe jednostki wyspecjalizowane są dostępne tylko w grze kampanii, a nie w zwykłym trybie wieloosobowym, takim jak Terran Wraith, Vulture i Diamondback. Istnieje również edytor map, podobny do oryginalnego StarEdit, który pozwala na dostosowanie terenu i kampanii. Słowo ostrzeżenia dla graczy, którzy mają nadzieję na nostalgiczny wieczór gier strategicznych z lokalnymi przyjaciółmi: Blizzard zabił grę LAN w tym wydaniu, więc gracze mogą grać razem tylko online i na tym samym serwerze. Wszyscy gracze, którzy chcą grać razem, muszą upewnić się, że zarejestrowali się na tym samym serwerze w czasie pierwotnej rejestracji, ponieważ gra jest zablokowana w regionie. 4 Warcraft III Przedtem był niezwykle popularny (i często parodiowany) MMORPG, 8220world8221 Warcraft istniało w serii gier strategicznych czasu rzeczywistego. Obowiązują standardowe zasady zbierania zasobów i tworzenia jednostek, z maską 8220black8221 obejmującą nieotwarte obszary mapy. Po eksploracji czarna maska ​​jest usuwana, ale te obszary muszą pozostać w zasięgu wzroku co najmniej jednej jednostki, lub będą pokryte w 8220fog wojny8221. Dzięki kontrolowanym przez AI, uniwersalnym wrogom, nazwanym 8220creeps8221, które pilnują obszarów o dużych zasobach, istnieje niewielki element RPG, zwłaszcza, że ​​gracze zdobywają punkty doświadczenia, złoto i przedmioty po ich pokonaniu. Wprowadzona w tej grze również była zmiana z dnia na noc, co zapewnia większą osłonę, ale zmniejsza zdolność widzenia nadchodzących napastników. Istnieje pięć całych kampanii, które są podzielone według różnych rasowych frakcji, chociaż niektóre konkretne postacie 8220 bohaterów8221 są zachowane w każdej kampanii wyścigowej8217. Warcraft III nadal ma oddanych zwolenników i pomimo ogromnej popularności MMORPG, pozostaje ulubieńcem zarówno fanów Warcrafta, jak i gier strategicznych. 3 Popioły osobliwości Popioły osobliwości to strategia czasu rzeczywistego na wielką skalę, z wielkimi bitwami rozgrywającymi się na ogromnych obszarach ziemi. Gracze budują gigantyczne bazy i kontrolują setki jednostek i wysyłają je do wojny przeciwko sobie. To tak, jak wszystko, co 8-latek wyobrażałem sobie podczas zabawy z zabawkowymi żołnierzami. 2 Total War: Warhammer Total War: Warhammer to Creative Assemblys weź udział we wszechświecie fantasy Warhammer. Oferując zarówno mechanikę strategii w czasie rzeczywistym, jak i turowy, która sprawiła, że ​​popularna seria Total War stała się popularna, nowa gra strategiczna zaprasza graczy do udziału w grimdarkowym świecie fantasy stworzonym przez Games Workshop, który powierza im średniowieczną i fantastyczną grę. - inspirowane frakcje, takie jak Imperium, Liczy wampirów i Wojownicy Chaosu. XCOM 2 rozgrywa się w świecie, w którym dowódca przegrał w pierwszym XCOM. Sprawy nie poszły zgodnie z planem, a kosmici podbili planetę Ziemię. Przejęli ludzkie rządy i wyeliminowali niemal wszelki opór przed inwazją82, z wyjątkiem kilku pozostałych członków XCOM. XCOM 2 oferuje graczom szansę na atak na kosmitów, działając w tajemnicy i wykonując rodzaj ataków partyzanckich, które cudzoziemcy zrobili podczas inwazji. Stoły się zmieniły. Najlepsza strategia handlowa Forex Czy jesteś gotowy na niesamowity artykuł Mam zamiar dostać dużo dobrych rzeczy Dzisiaj: Bardzo wysoki procent wygranych Realistyczne zyski Handel przeciw bankom przy użyciu ryzyka do nagrody mniejszej niż 11 (ahh , przerażające) I wiele innych świetnych rzeczy Posłuchaj, nie piszę jakiegoś fałszywego artykułu, który mówi o różnych rzeczach, których możesz użyć w swojej strategii lub czymś w tym rodzaju, mam zamiar nauczyć cię prawdziwej strategii wygrywania. W zamian proszę tylko o to, abyś zostawił komentarz i dał mi znać, co myślisz. Zanim przejdę do tego wszystkiego, powiem ci, że nie jest to typowa strategia, w której będziesz nas słuchać. Zazwyczaj stosujemy bardziej normalne strategie, które koncentrują się na analizie technicznej i poszukują kontynuacji trendów, wyprysków, odbić, odwracania itp. I zawsze mówimy o tym, aby dać szanse na korzyść z dodatnim wskaźnikiem ryzyka, tak aby wystarczyło tylko Wygraj 20 lub 30 procent transakcji, aby uzyskać zyski. Podczas gdy nadal mocno opowiadam się za tego typu strategiami, tym, którego będę dzisiaj uczyć, jest zupełnie nowe podejście do handlu na rynku Forex. Zamiast skanować wszystkie główne krzyże w poszukiwaniu solidnych sygnałów technicznych i próbować wejść z filtrami i potwierdzeniami, mając cel znacznie większy niż strata, strategia ta koncentruje się na korzystaniu z pewnych warunków rynkowych, niewykorzystywaniu JAKICHKOLWIEK technicznych znaków lub informacji i stosowaniu negatywnego wyniku. Stosunek ryzyka do nagrody. Ponownie, wszystkie te rzeczy nie są dokładnie typowe dla tego, co chcemy zrobić w strategii, ale istnieje czynnik, który jest strategią, która jest droga, o wiele ważniejsza niż którykolwiek ze szczegółów, o których już wspomnieliśmy8230 Pod koniec dnia nie można ignorować najważniejszego czynnika każdej strategii, a to, ile zarabia. A strategia, którą zamierzam was dzisiaj nauczyć, dobrze sobie radzi w tym obszarze, jak wspomniano powyżej. O co chodzi w strategii? Strategia ma na celu wyciągnięcie pieniędzy z cichego czasu na rynku Forex. Czas ciszy się zdarza, używając czasu nowojorskiego (EDT) od 5 do 2 rano. Innymi słowy, Quiet Time jest po tym, jak główni gracze z New York Session skończyli handlować i zanim główni gracze z London Session zaczęli handlować. W tym czasie rynek zwykle unosi się bardzo powoli i cicho (stąd nazwa), co zapewnia bardzo wysokie prawdopodobieństwo możliwości handlu. Ponieważ rynek bardzo płynnie unosi się tam iz powrotem, istnieje bardzo duża procentowa szansa, że ​​kiedy przesunie się na jedną stronę (w górę lub w dół), powróci w inny sposób, aby wyśrodkować się w spokojnym czasie. Teraz, aby mieć więcej sensu, pokażę ci wykres, w którym czas ciszy jest podświetlony na zielono: zauważysz, że gdy nie jest to czas ciszy, rynek porusza się całkiem dobrze, ale zaraz po spokojnym czasie zaczyna się rynek zwalnia, by się czołgać i po prostu płynie tam iz powrotem. Powodem tego jest fakt, że w przypadku większości par w tym czasie nie ma zaangażowanych dużych banków, co oznacza, że ​​w tym momencie nie musisz konkurować z dużymi instytucjami, które podbijają cenę lub obniżają cenę. Innym powodem, dla którego jest tak cicho, jest to, że większość handlowców, nawet handlowców detalicznych, podjęła transakcje w innych sesjach i czeka na następną prawdziwą sesję, aby przenieść cenę do swoich przystanków lub celów. Innymi słowy, ogromna większość handlowców odbiera sygnały podczas innych sesji, a zdecydowana większość ma przystanki i cele, które nie zostały osiągnięte w spokojnym czasie, więc nie ma powodu, aby rynek był wstrząśnięty z powodu zamówień wchodzących lub handlujących zamykanie. Teraz strategia nie jest tak prosta, jak kupowanie każdego ruchu w dół i sprzedawanie do każdego wyższego ruchu. Chciałbym, żeby tak było, ale to nie jest takie łatwe. Pierwszą rzeczą, którą musisz sobie uświadomić, jest to, że nie wszystkie pary są sobie równe w tej sytuacji. Na przykład, ponieważ Quiet Time jest podczas sesji azjatyckiej, obrót JPY to ZŁY pomysł. Większość par nie będzie miała dużych banków ani instytucji, które będą je wymieniać, ale JPY krzyżuje się, ponieważ jest to podczas ich sesji. Kolejną walutą, której nie powinieneś handlować podczas tej sesji, jest USD. Dzieje się tak dlatego, że dolar amerykański jest najbardziej wymienianą walutą w wymianie, więc nigdy nie jest mądry, aby użyć go w sytuacji cichej chwili. Mógłbym mówić o innych parach, które możesz rozważyć lub nie rozważyć, ale teraz po prostu rozleję fasolę i powiem ci, że te pary są najlepsze dla tej strategii: EURCAD i GBPCAD. Tak, tylko ci dwaj. We8217 przetestowaliśmy i przetestowaliśmy i przetestowaliśmy ponownie, a po prostu odkryliśmy, że te dwie pary cechują się doskonałym zrównoważeniem spójności w czasie cichym, a zarazem wystarczającym ruchem, aby pomóc w trafieniu w cele. Mają także tendencję do powrotu do ceny, którą Quiet Time otworzył około 75 czasu, więc twój wygrany procent może być wysoki na niebie Spójrz na nasze ostatnie 623 transakcje na tych 2 parach: We8217ve wygrało 86 z naszych ostatnich 623 transakcji z tymi dwie pary, ponieważ są najlepszymi parami w ustawieniu Czas cichy. Więc wiedz, że wiesz, dlaczego chcemy handlować w Czasie Spokojnym i tym, co chcemy robić w Czasie Spokojnym, let8217s mówią o tym, JAK chcemy handlować w Czasie Spokojnym. Ten proces jest dość prosty przy użyciu podstawowej strategii handlu ręcznego (innymi słowy, nie należy używać bardzo złożonego programu automatyzacji, w którym statystyki są wyświetlane w tym artykule). Oto zasady ręcznego handlowania strategią: Oznacz cenę otwarcia cichego czasu (5 PM EDT) Umieść krótkie zlecenie oczekujące w 15 pipsach powyżej ceny otwartej (12 pip stop, 10 pip target) Umieść długie zlecenie oczekujące w 15 pipsach Poniżej ceny otwarcia (12 Pip Stop, 10 Pip Target) Po otrzymaniu zamówienia anuluj inne zamówienie. Jeśli transakcja jest nadal otwarta, gdy Quiet Time Ends (2AM EDT), lub żadne zamówienie nie zostanie wypełnione, zamknij wszystko. Powyższe zasady są podstawowymi regułami ręcznymi, których chcesz używać, jeśli handlujesz EURCAD i GBPCAD podczas ciszy. Tak jak powiedziałem, nie jest to tak samo skomplikowany program, który uwzględnia miliony więcej rzeczy niż człowieka i może szybciej reagować. Mając na względzie liczbę manualną i prawdopodobieństwo trafienia około 75 Twoich transakcji, Twoje wyniki będą wyglądały mniej więcej w ciągu 100 wymian handlowych: 25 Przegranych 12 Pipsów 8211 300 75 Zwycięzców 10 Pipsów 750 Nett 450 Pipsów powyżej 100 Transakcji Są to hipotetyczne liczby, oczywiście, i zostaną zmienione przez częściowe zyski i inne szczegóły zarządzania, wraz z wahaniami warunków rynkowych. Pamiętaj, kiedy mówiłem o ujemnym wskaźniku RiskReward That8217, gdzie to wchodzi w grę. Ponieważ transakcja jest już skonfigurowana z ujemnym RR, a zarządzanie handlem pogorszy to, biorąc małe zyski i break-evens, konto kończy się mniej niż średnia wygrana pomysłu vs średnia strata: Zauważ, jak bardzo zmieniają się liczby w REAL ŻYCIE ze względu na warunki rynkowe, kontrolę zarządzania handlem, transakcje typu "break-even" itd. Możesz zobaczyć, dlaczego ważne jest, aby mieć tak duży procent wygranych, gdy ryzyko nagród nie jest dużo lepsze niż 2 ryzyko 1 nagrody, ale liczby pokazać, jak potężna może być strategia ze względu na spójne warunki rynkowe. Tak więc opowiedziałem wam o wszystkich wspaniałych rzeczach związanych z tą ideą, ale teraz musimy porozmawiać o negatywnej stronie, ponieważ jest jej trochę. Dużą wadą tej strategii jest to, że spread może stać się brzydki w tym czasie. Często, z powodu łatwych warunków handlowych, brokerzy zwiększą swoje spready do 6, 8 lub nawet 10 pipsów na tych krzyżach, co sprawia, że ​​handel jest o wiele trudniejszy. Są dwa sposoby na rozwiązanie problemu spreadu: zdobądź brokera z lepszymi spreadami (żaden broker nie będzie świetny w czasie ciszy, ale jeśli przejdziesz od brokera z 10 pipsami do jednego z 4 pipsami, prawdopodobnie poszedłeś z nierentownego na opłacalny). Czy automatyczny system monitoruje rynek na czas, gdy spread spadnie do idealnego poziomu i zrealizuje transakcję w tym momencie. (nie każdy może zrobić tę część, więc opcja 1 jest prawdopodobnie bardziej realna) Kolejną kwestią jest to, że trudno jest wykonać strategię z perfekcją, szczególnie gdy jest czas i ton czasu ekranu. Kiedy musisz być przed komputerem przez całą sesję i być gotowym do otwarcia lub zamknięcia transakcji lub anulowania zamówień, jest wiele miejsca na błędy, niestety, każda pomyłka będzie miała ogromny wpływ na zysk netto systemu. Tak więc, jako ręczny trader systemu, musisz być w grze. Niewielkie zaległości mogą doprowadzić do tego od szalenie udanego do wyczerpanego konta. Mówiąc o szalonym sukcesie, byłby to świetny czas na określenie, jak powinna powrócić niewiarygodna strategia. Niestety, wiele osób twierdzi, że ma systemy, które produkują 100 w jednym miesiącu lub w jednym tygodniu, a ja słyszałem kiedykolwiek 100 w ciągu jednej godziny. Jeśli tego właśnie szukasz, to znalazłeś się w niewłaściwym miejscu. System, który zwraca te liczby, nie istnieje i nigdy nie będzie istnieć. Ktoś, kto zwróciłby 100 w ciągu tygodnia, byłby najbogatszą osobą na świecie zaledwie kilka miesięcy po rozpoczęciu handlu, a ty byś o nich usłyszał. Bardzo, bardzo imponujący system byłby czymś, co średnio wynosi od 5 do 10 procent miesięcznie. To naprawdę nie jest imponujące, to jest Elite. Najlepsze gry strategiczne na PC. Jaka jest najlepsza gra strategiczna na PC Gatunek został po raz pierwszy wynaleziony w 1938 roku, kiedy Winston Churchill wyglądał przez okno samolotu nad Francją i pomyślał: Hej, to tworzyć naprawdę fajną grę wideo, cokolwiek to jest. Od tego czasu powstało około stu milionów różnych gier strategicznych, symulujących tyle różnych rodzajów walk, co my, ludzie, mamy powody, by walczyć ze sobą. Od wszechstronnych, szerokich uderzeń serii Civilization do indywidualnie renderowanych ostrzy gier Total War, a także od niezmiennie realistycznych przedstawień gry Europa Universalis po daleką fantazję StarCrafta, gatunek jest tak różnorodny, jak tylko się da. PCGamesN. dla wszystkich potrzeb związanych z grami na PC, skieruj się na naszą stronę domową. Ale które są absolutnie najlepsze gry strategiczne na PC Jakie są najlepsze gry strategiczne na Steam Czy którekolwiek z nich za darmo Po prostu przeciągnij pole wyboru nad naszymi ciałami i kliknij prawym przyciskiem myszy na horyzoncie, a wszystko będzie na naszej drodze, aby dowiedzieć się . Cywilizacja VI Jeśli Civ V była najbardziej udoskonaloną serią, Civ VI była najbardziej uroczystą - 25-lecie iteracji, która rzuca sterylność poprzednich wpisów na rzecz poruszającej ścieżki dźwiękowej i odważnego nowego (kreskówkowego) wyglądu. It finds Firaxis remembering that the power of a 4X game lies as much in its atmosphere as its systems. Its testament to the attentiveness of Sid Meier and his studio, however, that they havent neglected those systems either. Civilization VI has exhumed several of the best additions from its predecessors Community Balance Patch, while pushing onwards and upwards with some offbeat new ideas - builders that expire after three turns, for instance, and cities that spread across several tiles. Isnt that what Civ is all about Pushing onwards and upwards, reaching for the stars Firaxis will surely continue to do just that, building on these strong foundations with balance patches and expansions. And players will do the same, conceiving game-changing Civ 6 mods. But even the game that exists now is a classic Civ. Its not only a wonderfully colourful introductory experience, but also an intriguing twist on some of the series most deeply rooted mechanics thatll keep veterans coming back for one more turn. Offworld Trading Company Offworld Trading Company is right at the other end of the strategy spectrum from Civilization IV, though both were designed by Soren Johnson. While Civ spans the history and some of the future of humanity, chronicling the progress of mankind, OTC is all about making a fortune by exploiting our little red neighbour, Mars. Its an RTS absent micro-management, and where victory isnt achieved through throwing tanks at enemies or demolishing their bases. Instead, your weapons are resources and cash, which youll use to manipulate the marketplace not just to simply get rich, but to completely screw over your competitors. Thats if youve not made a possibly temporary alliance with one of your rivals, of course. Though you might end up closing deals with one hand while holding a dagger in the other. You might not expect an economic strategy game to be very aggressive, but OTC encourages you to be just as hostile as a warmonger. When youre eyeing up the menus and planning what to build next, what to sell, if its time to start a hostile takeover of another company, its just as thrilling as when youre sending infantry across artillery-pummelled fields or launching sneak air attacks against an enemy stronghold in Company of Heroes or StarCraft II. And remember Baba Yetu. Probably the greatest piece of music composed for a videogame Well its composer, Christopher Tin, created the soundtrack for OTC. And yes, its really good. Stellaris, Paradoxs 4X grand strategy hybrid. makes space surprising again thanks to event chains that are, at first, evocative of Crusader Kings II, but end up going much further. Expect mutant uprisings, robotic rebellions and the discovery of alien texts that make your citizens question their place in the galaxy. Its not just a 4X game its a galactic roleplaying game and empire sim, bestowing a vast array of options upon players, allowing them to create unique, eccentric space-faring species. You can play as a fundamentalist society built on the backs of slaves, or hyper-intelligent lizards that rely on robots whether they are fighting or farming. The robust species creator and multitude of meaningful decisions mean that you can create almost any aliens you can imagine. And underpinning all of that is the games focus on exploration. While most space 4X games stick with one method of interstellar travel, Stellaris gives you three to choose from, each with their own strengths and counters. In one game, the galaxy might be a network of hyperlanes, but in the next, you might find yourself building wormhole stations and blinking across the galaxy. Stellaris multiplayer isnt to be overlooked either, transforming decent human beings into Machiavellian alien tyrants at the drop of a hat. Ashes of the Singularity Ashes of the Singularity wears its Supreme Commander (seen elsewhere on this list) and Total Annihilation influences on its sleeve complete with a camera view that can zoom all the way out, to the point where youre ordering micro machines around a grid before zipping all way in, so that youre so close to the action you can almost feel the grinding of a Hades aircrafts gears. The UI is missing a strategic zoom, but hitting space brings up a strategic map overview which does the same job and doesnt take too much getting used to. Ashes also operates a familiar streaming economy to Supreme Commander, whereby you build extractors to obtain resources from the land. But it strays from SupComs escalating tier system, instead at times echoing Company of Heroes in the way it requires you continually hunt down resource points. Metal and radioactives are the games primary resources and regions will typically house one or the other, whereas Turinium and Quanta make up the rest - the former used to boost intelligence and achieve critical mass the latter needed to boost unit output - thus much of your strategy hinges on your ability to manage all resources simultaneously. Large scale armies of course make for large scale battles, which is where Ashes of the Singularity shines. Air units provide radar and visual coverage, and can bomb targets whereas ground units are comprised of anything from small frigates around 50m in length, to humongous, kilometer-long Dreadnoughts. These are your best form of offence as, besides their size, they employ a veterancy feature that lets them gain experience with each passing battle. And best of all, they can be grouped together into meta units, intelligently working and moving as one. XCOM 2 is one of the all time greats of the tactics genre. Already. It takes the best bits from the series so far the savage struggle, the ragtag group of heroes, the devious aliens, the tight tactical battles and just throws improvement after improvement on top. Once again youre sending up to six soldiers into the breach, but this time as a group of struggling survivors fighting against a tyrannical alien regime. Its all guerilla tactics, covert missions and dissidence. You need to learn to make sacrifices, leaving men and women behind so you can save the rest, and you need to learn to swallow losses and failures. The battles are challenging and varied, full of horrific adversaries with tricky, surprising abilities, but the biggest changes are found in the strategic layer. Youll travel all over the world, setting up cells, infiltrating black sites, hunting for more resources so you can field more powerful weapons and tools - its compelling, rather than an afterthought. And XCOM 2 mods are already great. You can download a corgi gun. A corgi gun. Want more Heres our XCOM 2 review. Total War: Shogun 2 Total Wars second trip to Japan, the sequel to the very first Total War. is the greatest game in the series. Yes, better than the beloved original Rome or the ambitious and very pretty Attila. Its a more thoughtful, scaled back Total War, in contrast to its massive, very flawed predecessor, Empire. Lessons had obviously been learned from the more focussed Napoleon. Shogun IIs map is diverse and full of interesting tactical problems thanks to the prevalence of mountains, but its also small, by Total War standards, and more manageable. This is very, very good, because it means one important thing: more battles Total War: Shogun II is undoubtedly the prettiest game in the series to boot. Its newer siblings might be younger and firmer, but Shoguns got a style they could only dream of, where battles are peppered with floating cherry blossoms and individual warriors duke it out in tense duels. Theres a lot to recommend beyond the base game, too. Check our guides to the best Shogun II mods. Shogun II DLC and Shogun II user-created maps. The excellent Fall of the Samurai expansion is also a must, particularly if you want to see gunpowder warfare done right, or at least better than in Empire. Homeworld: Deserts of Kharak With Homeworld: Deserts of Kharak. Blackbird Interactive have done the seemingly impossible: transpose the elegant, minimalist space wars of the original Homeworld games to a single planet. And somehow, it works. Its a journey, across a never-ending desert, on a mission to save a civilisation. Each battle is connected to the last, and the ones yet to be played. Every unit that survives will live to fight another day in another mission in a persistent war for survival. Kharak itself, despite just being one giant desert, is a fantastic planet-sized battlefield. The addition of terrain and elevation replicates the three-dimensional battles of the previous games, with the sand dunes providing cover, hiding spots and high ground from where you can unleash devastating attacks. Like its predecessors, Deserts of Kharak is also blessed with some of the best art design that you could hope to find in an RTS, accompanied by incredible sound design and a genuinely interesting narrative. Cities: Skylines Not since SimCity 4 has there been a city-builder of such great quality. Colossal Order had made a name for itself through the Cities in Motion series, which simulated city transport networks, but skylines was much more ambitious a full-featured, highly moddable city management game. And what a game. Huge, in size and scope, detailed and logical, Cities: Skylines managed to almost make us forget about 2017s disappointing SimCity. On the day it launched, it was already an impressive game, but by the end of the day it proved to be something else: a playground for modders. In stark comparison with EAs attitude in regards to SimCity, Colossal Order smartly opened their game up to the masses, allowing modders to fiddle with all manner of things, from in-game buildings and roads to entirely new assets and tools. The base game should keep most avid city planners happy, but Skylines expansions are more than worth a look as well. They expand the commercial aspect of your cities, adding in a whole lot of leisure, as well as a game-changing day and night cycle. More than just an aesthetic touch, that gives you a lot more fine control over your city, letting you plan city services like garbage disposal, public transport and police patrols around the time of day. For instance, the roads are quieter late at night, making it easier for the garbage trucks to make their stops. With the diligent modding community still very much active, Skylines promises to only get bigger. Take a look at our list of the best Cities: Skylines mods . Endless Legend Whenever Endless Legend comes up in conversation. its hard not to gush about it, which is what were being forced to do here. Forced by the fact that its just lovely, earning itself a place as one of the best games of 2017. Its a 4X game that blends fantasy and science fiction seamlessly, throwing stranded spacemen against magical dragon people in absolutely the most striking hex-based world. Diverse, gorgeous, it looks almost tangible, like you could reach out and pick up one of the elaborate cities and cradle it in your hands. Dont worry, citizens. We wont let the horrible man-eating insects devour you and your families. What makes it most notable are the fascinating factions that vie for dominance over the pretty but slightly apocalyptic world, each blessed with unique and interesting mechanics that set them apart and inform how they are played. Youve got the horrible aforementioned flesh-eating insect race, the Necrophage, for instance, who are so foul that they cant make alliances with the other factions, forcing them to always be the opposition. And theres the bizarre Cultists, a faction of peculiar zealots that can only construct one city and must rely on swallowing up other factions if they want to expand. It loses steam a bit when it gets to the end game, but remains fun and the journey to that point is rich in interesting strategic and tactical decisions. Surprisingly, its also blessed with a strong narrative that lends the game a tangible sense of place. Every faction has a unique set of story quests that will inform a lot of your decisions without backing you into a corner, and theres an abundance of side-quests and stories that makes it feel like youre managing a world where a roleplaying adventure is taking place. Crusader Kings II Crusader Kings II is a murderous bastard of a grand-strategy game. You play a medieval ruler trying to gain more power, influence, and territory in a historically authentic medieval Europe. Its a game of intrigue, war, politics and religion, played out on a stunning, detailed map of the known world and in countless, complex menus. Really, though, its about people: your dynasty, your vassals, you lovers, enemies and family members. Its this personal element that makes CKII so compelling. You are in charge of a family, not an abstract nation. You will marry and have kids, youll die, and then your heir will take over and the whole thing begins again. In between all this, you can use intrigue or brute force to increase your holdings, but the key is that you develop a real personal connection with your characters, you avatar. You will mourn their death, youll cheer their every triumph. Youll want to make a lot of friends, and then betray them all, the fools. Usurp thrones, create politically advantageous marriages, murder your wife, and if it all gets too much for you, theres always the occasional jousting tournament or day of hunting to keep you in good spirits. As long as they dont kill you. Warhammer 40,000: Dawn of War Playing Dawn of War now is fascinating. In many ways, it feels like a very traditional RTS, with lots of base building, turtling and resource management. But its also a precursor to the likes of Company of Heroes. We see Relic starting to experiment with morale, cover, squads and drastically different factions. Theres an intensity underpinning the whole game. Its all about pushing forward, then capturing and holding territory. And all the time, resources become more fleeting, as generators and the like decay. But the war machine constantly needs to be fed. Expansions fleshed the game out, introducing more factions built around unique mechanics. Theres the sneaky Eldar, waaargh-hungry Orks, the massive Imperial Guard each faction offered different ways to play the game. By the end, there were nine in total. Dawn of War II ended up changing just about everything, making battles smaller and focusing on tactics over strategy. It was still great, but the move away from the traditions of the genre made it lose some of its magic. Dawn of War IIIs single-player campaign promises to strike a healthy balance. StarCraft II Starcraft II is a sci-fi strategy game about armoured cowboys versus xenomorphic aliens and space elves. Its a classic base-building RTS where you gather resources, build armies, and kill your enemy before they kill you with quick decisions and even quicker mouse clicks. Multiplayer is a huge part of Starcraft II. Your enemies will be human they will be able to click faster than you, issue orders quicker than you. You will probably lose a lot, but you will get better the more you play, and there is a small but dedicated competitive player-base to compete against at the eSports level. The single-player is also interesting - Blizzard have combined frantic action with an RPG-like backdrop as you follow the exploits of Terran mercenary Jim Raynor. You will fight through a series of missions, many of which will have unique objectives - like trying to harvest resources on a map that periodically fills up with lava, or defending against waves upon waves of Zerg for a set period of time. In between missions youll explore an RPG-ish hub, where you can talk to people, research new techs and decide where your next destination will be. Story is hard to do in RTS, and many resign themselves to cutscenes or in-mission dialogue, but SCII actually makes you interact with the world outside combat, and so its more interactive story. 2018 saw the game conclude with the launch of Legacy of the Void. one of our best games of 2018. so if you want the whole experience, youll be wanting to get all three entries in the series. Company of Heroes 2: Ardennes Assault Company of Heroes 2 was great, but it didnt quite match the magic of its predecessor. Then Ardennes Assault came along. The US forces and German Oberkommando are fighting over control of the Ardennes, in a campaign inspired by The Battle of the Bulge. What sets it apart from both Company of Heroes and the sequel is the non-linear campaign that plays out across a strategic meta map. The Germans are dynamic, being reinforced by retreating forces, changing the challenges posed by both story missions and the dynamic skirmishes. A single battle can be replayed many times, with each fight offering new obstacles. While the campaign is only played from the American point of view, the US forces are split into three companies, all with unique specialties covering air, support and mechanised roles. These companies all have special officer abilities and upgrade trees, and any can be used to tackle a mission. Even if you focus on one, the other two will still be on the map, and can provide assistance by blocking the enemy retreat out of a captured province. This is the first time the battles in Company of Heroes have had real weight. Previously, winning was all that mattered. Finish the mission and you move on to the next one, starting fresh. Ardennes Assault is a persistent campaign, though, and losses in battle can bring down a companys veterancy and manpower. Theres even a risk of it being wiped out entirely, leaving the other two companies to face the Germans alone. Sins of a Solar Empire: Rebellion Sins of a Solar Empire cares more about action and titanic battles than most empire-building games do. Sure, you have planets you can colonise, industry and trade you can develop, but when it comes down to it, theres always groups of ships throwing bullets, lasers and missiles at each other in the never-ending struggle for dominance. Its challenging, even against the AI. There are three races, each with their own identity, ships and technology. There are always neutral forces that will make early expansion slow, and theres even a Pirate faction that you can bribe to attack your neighbour, which always seems like a great idea until theyre paid even more money to attack you instead. There is a pretty involved diplomacy element as well, beyond the usual trade agreements and non-aggression pacts. Other factions can give you missions, like passing them resources or attacking another player, and you can do the same to them. Theres a lot of movement in a typical Sins game: your scouts will be zipping from planet to planet in the search for new worlds to exploit. Your trade fleets will be moving goods from place to place, keeping the wheels of economy turning, and your mighty battle fleets will be darting from one crisis to the next, because if its not pirates at your door then its another faction coming to claim whats yours. Theres no single-player campaign per se: you simply play an infinite number of skirmish battles against the AI using a wide range of map set-ups, each with its own quirks and strategy. You can also create your own using the impressive map-making tools, and of course you can take the game online and play against real people. Supreme Commander Supreme Commander was the game that broke PCs, such were the demands it placed on processors. This future war robo-RTS simplifies resource management and focuses more on creating the perfect war machine. You start off with a single irreplaceable command unit, and from there you build factories that will churn out units to wage war on your enemies. Its the sheer scale that does it - years later, Supreme Commander doesnt so much break PCs anymore as it breaks minds. A players army can potentially reach up to 1,000 units separated out into land, sea and air. You have to orchestrate a careful ballet of production, movement and attack, grinding down your opponent while keeping your command unit safe, and your factories powered and supplied so that they can create more machines of death. Its brilliant and mind-boggling. This was one of the few games to officially support dual monitors, which means you can have a zoomable map up on the second screen. Its a godsend, as it allows you to keep an eye on the big picture a lot easier. Few games are blessed with the same scale as Supreme Commander, and when you take the war online thats where the real challenge begins. Titles like StarCraft demand quick thinking and quicker reactions, but they only deal with a couple of dozen units at most. Supreme Commander demands all of that, and deals in the thousands. Thats it, the best PC strategy games out there. But we almost certainly missed some of your favourites, so let us know in the comments. Does Armello count No Im terrible at this, as I have been with every other list. Im not so good at strategy, really. Glad those games exist though as it can be a joy to watch someone play them, and sometimes you have to have a mind like steel tacks to outwit the AI or whomever youre playing against. And when such a person is a good winnerloser on top of that Well, youre probably looking at quite the admirable human being. I never could get anywhere beyond the likes of Shining Force, FEDA, and Vandal Hearts. Or was it Vagrant Story I always get those two confused. No, pretty sure it was Vandal Hearts. Terrible at Disgaea, though, but I find it so engaging as Im fond of NISs sense of humour. The only developer to have made a visual novel that I not only completed, but played more than once. If youve not heard of it, look up Disgaea Infinite. Its a PSP game, but you people seem too civilised to go for all that console peasant brainrot. Good for you Ah, Shining Force. It had an armadillo in steampunk powered armour. Unforgettable. We need a Shining Force remake thats actually good, so I can vote that in for one of these articles. Though it might not end up on PC, so Id probably fail at the whole concept of these lists all over again. Its almost like someone seen me talk about this. We aim to please. I can jibe with this list. Personally Id remove World in Conflict and replace it with Dawn of War 2. Because for me, WiC is better covered by Airland Battle if were talking cold-war RTS, and DoW2 is probably the RTS Ive played most of over the years. Probably the first RTS to REALLY suck me into playing online. With regards to Supreme Commander, it still has an active community given that Forged Alliance Forever dropped a few months ago. Probably more active than SupCom 2. And all in all, its still conducive to some epic large scale battles. Id recommned Gyles casts if you want to check it out: i must say that even though this is an old post there is 1 game i miss on the list.. one of the very first RTS games, along with CampC that defined RTS games even though games like Dune 1 came back in 1992. i would trade WiC for total anihilation or the original CampC :D but thats just me. im old enough to remember the good old games to bad the newer computers are to heavy to play the old classics I miss Stronghold: Crusader from this list :( With its HD remake its playable and Crusader 2 is about to release in 3 weeks time. Its meant to stay true to the original. Either way, the first one shouldve made it to the top 20 list This is a great list: I would personally add, Command amp Conquer: Tiberian Sun, Homeworld and these days Id rather have Rome 2 or Attila over Shogun. Dog Pants (2 days 21 hours played) Regarding Empire at War, I recall the reviews of the time giving me the impression that the ground battles were pretty terrible. Can I assume from its entry here that theyre not as bad as I thought Ive not played a decent strategic Star Wars game since Supremacy so my interest is piqued. The ground battles arnt great, although I personally feel the more scripted engagements in the single-player are alright. Considering SupremacyRebellion didnt even have ground battles though, its a step up from that. If you liked Supremecy, you should like this. It may not be the best RTS ever as far as mechanics and design (again, re ground battles), but its a pretty kick-ass star wars game. You get to summon in Star Destroyers and see them blast away, the expansion adds in the SSDs, you can build and use Death Stars. its an experience, and not one to sniff at. Thats why I included it, anyway. Shriven (19 days 19 hours played) I never would have thought about saying this 6 months ago, but Rome II has been polished up so well its better than Shogun for combat and depth. But the Shogun era is much more fun just to bask in. It deserves a revisit. One of my personal favorite strategy game is Lord of the rings: Battle for middle-earth 2 :P Its a shame someone hasnt updated Command amp Conquer Generals: Zero Hour so that it can be played on Windows 8.1. Its a classic game, and deserves to be mentioned in this list IMO. I used to love playing the GLA and steamrolling over the Americans evil laugh (Thank you for the new shoes :-D ) Another game that I bought only four days ago is Rise Of Nations, and Im really enjoying it. Its great fun to start a game with spearmen and slingshot warriors, and end up planning missions using fighter and bomber aircraft. And of course if you want to go really crazy, you can develop nukes too. Great scope for varied strategy and tactics. Apart from those omissions I think this list is very interesting. I own 10 of the 20 games mentioned, so there are a few that Ill be checking out and possibly buying, especially if theyre in a Steam sale. Thanks for updating the list When I was updating the list, I actually had a chat with Rob in regards to Rise of Nations, especially since theres the Extended Edition now. But having not played the new version, and since its been many, many years since I played the original, I decided that I wasnt as comfortable adding it to the list as I was with the other new additions. Of course, well no doubt be updating the list again at some point, and by then I might have had time to play the Extended Edition. So it could appear down the line. Dont know how about you, but I have CampC Generals: Zero Hour on Origin and it works fine on Win 8.1. No love for the Dominions series For shame. The fact that neither Victoria nor Hearts of Iron made the list, but CK2 and EUIV (EU being the worst of them..) did, makes me quite damned sad. that said, for the most part its a good list. Wasnt World in conflicts multiplayer shut down Shouldnt that be stated in the buyers guide Where the f is Homeworld Im really happy to see Starcraft 2 isnt on here. That boring trash killed the RTS genre. Blizzard is good at killing genres No Mount and Blade Really Mount amp Blade: Warband is in both our top sandbox and top RPG lists. You know what I also missed the strategy part in the title, my bad. A lot of The Best lately. I feel like Dawn of War 2 should be on here as well, it was different from the original but good - well, alright, I feel like the last expansion fell flat. Other than that, perfect list. I also feel like SupCom should be on the list twice. Just because. SupCom really is brilliant. I cant say Im a huge fan of Dawn of War 2, though. It can be fun, and the progression of your squad is neat, but as a strategy game I think its severely lacking. Were also picking the best from franchises rather than listing the franchise or listing them separately, and I think most would agree that the original is still the best. Me, I really loved DoW2s squad level control. It made perfect sense with the context of Space Marines. Sadly, they never got terribly creative with the level or mission design, but moving from one end of the map to the other setting up kill zones and dealing with enemy units in different ways was fun enough, almost like a RTSy X-Com (Nu-Com). No other game has quite emulated its style and thats a shame. This comments section is getting confusing. I would recommend simply starting a new post come 2018 instead of continuing to update this one. Glad to see Infested Planet make the list. Its a pretty awesome strategy game, and very different from most other RTSs. You regularly see yourself battling back and forth with the bugs on each map, losing the advantage one minute and being pushed back, then suddenly having a breakout moment as you adapt and change to the circumstances, or pull off a risky raid that takes the pressure off your flank, or even just remember an ability you had been forgetting about until now. Theres a heavy emphasis on on-the-fly strategy, with the battles ebbing forwards and backwards as you advance, gain ground, the aliens adapt, force you back, and you desperately try not to loose too much whilst they counter-attack and frequently circumvent your previous strategies. You can gain momentum, but so can the enemy, and the game has a lot of scope for turn-arounds from dire circumstances with the right play (which applies just as much to the enemy). All in all, I definitely recommend it, especially if youre looking for something a little different from the standard RTS or squad level tactical game. Id personally put Men of War: Assault Squad 2 on this list. Sure its rough around the edges but it has a certain charm for a WW2 RTS I havent felt since the late 90searly 00s. Theres a few games I want to comment on: World in Conflict - multiplayer may be shut down, but its singleplayer campaign is so good that it should probably be mentioned regardless. Its one of few strategy games that Id point to as having good singleplayer campaigns. Warhammer 40k: Dawn of War - I think you should make this more specific and point directly at Dark Crusade. Its easily the best version of that game. Dawn of War 2 - is underrated. The singleplayer is only fun if you enjoy clicker-RPGs like Diablo, but multiplayer is surprisingly good. Team matches in particular are very fun and different from the norm. Best licensed strategy game - should still be Dawn of War: Dark Crusade, but Empire at War is a great second ) Best strategy game campaign - where is it I get that CoH 2: Ardennes Assault has a nice dynamic campaign, but thats all it is: interestingly dynamic. To be blunt: CoHs mission design is terrible, its storytelling is weak, it doesnt have much variety and its presentation is poor. There are strategy games that do try to tell a story and actually manage to present it rather well and within an interestingly varied, but structured, campaign. Think of the CampC games, StarCraft 2, World in Conflict, Battle Realms, Homeworld, etc. Strategy games may not traditionally be the best vehicles for story, but World in Conflict outshines most story-driven shooters and Battle Realms likewise trounces most fantasy RPGs. As for StarCraft 2: that presentation, that mission design, wow. A good test for RTS games is to think how popular or enjoyable the game would be if it had basic graphics (think 1995). In some cases (like Civilization or Starcraft) it would be just as good, in other cases (like the XCOM remake) it would make it pretty obvious that theyre just a basic RNG hiding behind pretty 3D models. To call that thing a strategy game is an insult to the word strategy. At best it involves some tactics, and (given how bad the AI is) you dont even need much of that. Look, I LOVE Sins of a Solar Empire, I do. buuut I dont think its better than Homeworld or Galactic Civilizations 2. What about Warcraft SWEAW is definitely a good one, but I didnt like the population cap on it though - especially in space skirmishes. Still, glad its here.

No comments:

Post a Comment